Elektronikus Ügyintézés

Bács-Kiskun Megyei Kormányhivatal Kiskunhalasi Járási Hivatal

Okmányirodai Osztály

Illetékességi területéhez tartozó települések: BALOTASZÁLLÁS, HARKAKÖTÖNY, KELEBIA,
KISKUNHALAS, KISSZÁLLÁS, KUNFEHÉRTÓ, PIRTÓ, TOMPA, ZSANA

Cím: 6400 Kiskunhalas, Szilády Á u. 19. (Volt Városi Rendőrkapitányság épülete)
Telefonszám: 06 (77) 795-241
Honlap: http://www.bkmkh.hu/kiskunhalasi_jarasi_hivatal
Ügyfélszolgálat: 06 (77) 795-241

Egyéni vállalkozói igazolvány ügyek: 06 (77) 523-141
Járműigazgatási és vezetői engedély ügyek: 06 (77) 523-166
Lakcímigazolvány, személyi igazolvány és útlevél ügyek: 06 (77) 523-119
Lakcímbejelentés, lakcímváltozási ügyek: 06 (77) 523-166
Mozgáskorlátozottak parkolási igazolványa:06 (77) 523-141
Ügyfélkapu: 06 (77) 523-166

Ügyfélfogadási idő /
Nyitva tartási idő:

H: 08.00-12.00 érkezési sorrendben, 13.00-16.00 sorszám alapján
K: 08.00-12.00 csak interneten bejelentkezett ügyfelek részére, 13.00-16.00
sorszám alapján
Sz: 08.00-12.00 érkezési sorrendben 13.00-16.00 sorszám alapján
Cs: 08.00-12.00 csak interneten bejelentkezett ügyfelek részére, 13.00-18.00
érkezési sorrendben
P: 08.00-10 csak interneten bejelentkezett ügyfelek részéreNépesség-
nyilvántartás
H: 08.00-12.00 13.00-16.00
K: de. nincs ügyfélfogadás, du: 13.00-16.00
Sz: 08.00-12.00 13.00-16.00
Cs: de. nincs ügyfélfogadás, du: 13.00-18.00
P: 08.00-10 csak interneten bejelentkezett ügyfelek részére

Információk: Sorszámkérés a 06 (77) 523-192 vagy a 06 (77) 523-100-as telefonszámon
vagy a Polgármesteri Hivatal ügyfélszolgálatán lehetséges.Interneten

a www.magyarorszag.hu oldalon, az internetes okmányiroda menüpontban
lehet időpontot foglalni.
A népesség-nyilvántartásban az ügyfélfogadás érkezési sorrend alapján
történik.

Illetékfizetéssel kapcsolatos információk:

Illetékfizetésre a postán csekken vagy az okmányirodában bankkártyával
történő fizetéssel van lehetőség. Az ügyintéző az illeték befizetését követően,
soron kívül fogadja az ügyfelet.

Tájékoztatjuk kedves ügyfeleinket, hogy az ügyintézésekkel kapcsolatban részletes információkat,
ügyleírásokat, illetve az okmányiroda-kereső alkalmazást awww.magyarorszag.hu oldalon találják.
www.kekkh.gov.hu oldalon az igényelt okmány nyomon követése menüpontban figyelemmel
kísérheti az okmányirodában igényelt személyazonosító igazolvány, útlevél és vezetői engedély
állapotát.
Egyéni vállalkozói ügyekben személyesen kizárólag új egyéni vállalkozás bejelentését lehet intézni,
minden más adatmódosítást (adatváltozás, szünetelés, megszüntetés) kizárólag az érintett egyéni
vállalkozó ügyfélkapuján keresztül, a Kiskunhalasi Járási Hivatal hivatali kapujára.

A www.kormanyhivatalok.hu oldalon tájékozódhat az intézhető ügyekről, valamint elérhetőek az
ügyintézéshez szükséges nyomtatványok

Ezentúl elektronikusan is intézheti önkormányzati ügyeit az E-önkormányzat portálon vagy a lenti képre kattintva:

 

Ügyeik intézésében segítségre lehetnek a következő videók:

Egy vállalkozás üzemeltetése sosem egyszerű feladat, de a helyi iparűzési adó bevallás már nem jelent gondot.
Intézze hivatalos ügyeit elektronikusan!

Egy új iroda berendezése sosem egyszerű feladat, de az adóegyenleg lekérdezése már nem jelent gondot.
Intézze hivatalos ügyeit elektronikusan!

Az új szokások kialakítása sosem egyszerű feladat, de a gépjárműadó mentesség bejelentése már nem jelent gondot.
Intézze önkormányzati ügyeit elektronikusan!

Egy szálláshely beindítása sosem egyszerű feladat, de annak nyilvántartásba vétele már nem jelent gondot.
Intézze önkormányzati ügyeit elektronikusan!

Egy esküvő megszervezése sosem egyszerű feladat, de a születési anyakönyvi kivonat kiállítása már nem jelent gondot.
Intézze önkormányzati ügyeit elektronikusan!

Egy vállalkozás bővítése sosem egyszerű feladat, de a behajtási engedélyek kérése már nem jelent gondot.
Intézze önkormányzati ügyeit elektronikusan!

A továbbtanulás finanszírozása sosem egyszerű feladat, de a szociális támogatási kérelem benyújtása nem jelent gondot.
Intézze önkormányzati ügyeit elektronikusan!

Az Országgyűlés az elektronikus ügyintézés széles körű elterjedése, az eljárások gyorsítása és az adminisztratív terhek csökkentése, a magánjogi jogviszonyok, továbbá az állam és polgár közötti jogviszonyok szélesebb körű elektronizálása, az elektronikus ügyintézést biztosító szervek együttműködésének biztosítása, valamint a lakosság számára a korszerűbb és hatékonyabb közszolgáltatások nyújtása a lakosság számára a korszerűbb és hatékonyabb közszolgáltatások nyújtása érdekében megalkotta 2015. évi CCXXII. törvényt.

Az új törvény rugalmas jogszabályi környezetet biztosít az elektronikus ügyintézés számára. Az új szabályozási modell a szolgáltatást helyezi a középpontba, számos ponton kényelmesebbé és ügyfélközpontúvá teszi a közigazgatási szolgáltatásokat, valamint több új, korábban nem elérhető szolgáltatás kialakítása is megvalósult.

2018. január 1-jétől az ügyfél jogosult az elektronikus ügyintézést biztosító szerv előtt az ügyei intézése során ügyintézési cselekményeit elektronikus úton végezni, nyilatkozatait elektronikus úton megtenni, az általános közigazgatási rendtartásról szóló 2016. évi CL. törvénnyel, valamint az e-ügyintézési törvénnyel összhangban. A hatékony, átlátható, ügyfélközpontú e-ügyintézési rendszer kialakítása megvalósítja a kétirányú kommunikációt az egyéni, illetve üzleti ügyfelek és az önkormányzat, valamint a polgármesteri hivatal között. A fejlesztések eredményeképpen most már Ön is kényelmesen, számítógépéről intézheti ügyeit.

Elektronikus ügyintézéshez kattintson az alábbi linkre: www.epapir.gov.hu. 

Adóügyek intézéséhez kattintson az alábbi linkre : www.szuf.magyarorszag.hu. 

ÖNKORMÁNYZATI
HIVATALI PORTÁL

Megszakítás